Selma Sundvall

Selma Sundvall

6
Followers
1
Following
Selma Sundvall
More ideas from Selma
Kim Taehyung

Kim Taehyung

im so proud of him cuz he is trying to overcome his shyness about looking others in the eyes <3

im so proud of him cuz he is trying to overcome his shyness about looking others in the eyes but I would react the exact same as the fan!

[ENG TRANS] Suga's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! I LOVE HIM~ ❤ #BTS #방탄소년단

[ENG TRANS] Suga's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! I LOVE HIM~ ❤ #BTS #방탄소년단

[ENG TRANS] Jimin's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! After Namjoons this is a breath of fresh air~ ❤ #BTS #방탄소년단

[ENG TRANS] Jimin's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! After Namjoons this is a breath of fresh air~ ❤ #BTS #방탄소년단

[ENG TRANS] J-Hope's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! Lmao I got bored of translating so I watch 2 episodes of LOTJ in NZ my country, but I shall continue now~ ❤ #BTS #방탄소년단

[ENG TRANS] J-Hope's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! Lmao I got bored of translating so I watch 2 episodes of LOTJ in NZ my country, but I shall continue now~ ❤ #BTS #방탄소년단

[ENG TRANS] Rap Monster's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! Just like bangtan I love to make people suffer.. lol I'm kidding I fell asleep while translating and when I woke up I checked my phone and wow you writ a bunch of nonsense me so I started again haha~ ❤ #BTS #방탄소년단

[ENG TRANS] Rap Monster's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! Just like bangtan I love to make people suffer.. lol I'm kidding I fell asleep while translating and when I woke up I checked my phone and wow you writ a bunch of nonsense me so I started again haha~ ❤ #BTS #방탄소년단

[ENG TRANS] Jin's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! Not only do I translate, but I edit the original.. it takes a long time lol. I hope you understand. I kinda rushed. I like things to be complete and perfect tho. I could just write out translations, but I like to do it this way~ ❤ #BTS #방탄소년단

[ENG TRANS] Jin's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! Not only do I translate, but I edit the original.. it takes a long time lol. I hope you understand. I kinda rushed. I like things to be complete and perfect tho. I could just write out translations, but I like to do it this way~ ❤ #BTS #방탄소년단

[ENG TRANS] Jungkook's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! Jungkook: I'm good, I'm done~ ❤ #BTS #방탄소년단

[ENG TRANS] Jungkook's Resume (Part: 3/5)~ 2017 BTS FESTA Day 11! Jungkook: I'm good, I'm done~ ❤ #BTS #방탄소년단

Memories Snapchat FR 2 | GOT7 EXO BTS - Snapchat Day 4 - Wattpad

Memories Snapchat FR 2 | GOT7 EXO BTS - Snapchat Day 4 - Wattpad