Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Skulle kunna bli fint som en quilt. Varje bokstav som en ruta med bild och bokstav.

Skulle kunna bli fint som en quilt. Varje bokstav som en ruta med bild och bokstav.

Stöd för sammanfattande och återberättande av böcker/filmer.

Stöd för sammanfattande och återberättande av böcker/filmer.

I klassrummet har vi våra pennor uppsatta på tavlan som påminner oss om små men ack så viktiga saker när vi skriver. Om du skriver något hemma så kan du titta här och få hjälp med att komma ihåg al…

I klassrummet har vi våra pennor uppsatta på tavlan som påminner oss om små men ack så viktiga saker när vi skriver. Om du skriver något hemma så kan du titta här och få hjälp med att komma ihåg al…

Spågumman - fakta. Vad tror du texten kommer att berätta? Vad vet du sedan tidigare om ämnet?

Pearltrees lets you organize all your interests

Diktanalys vilka tankar får du? Tolka Intryck vad känner du? vad tä...

Diktanalys vilka tankar får du? Tolka Intryck vad känner du? vad tä...

Pinterest
Search