elevbilder/klassrum

16 Pins44 Följare
Utvärderingslappar till eleverna. Plocka 1-2 lappar och utvärdera din dag. Bra komma-igång-träning tänker jag.

Utvärderingslappar till eleverna. Plocka 1-2 lappar och utvärdera din dag. Bra komma-igång-träning tänker jag.

Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg

s-media-cache-ak0.pinimg.com originals 27 e7 9c 27e79c5cc623a1227bf925a045f637bd.jpg

s-media-cache-ak0.pinimg.com originals 27 e7 9c 27e79c5cc623a1227bf925a045f637bd.jpg

En smart läsare

En smart läsare

Lärandegrop

Lärandegrop

Ansvar för lärande

Ansvar för lärande

Välkomnande skylt till klassrumsdörren.

Välkomnande skylt till klassrumsdörren.

PicCollage (1)

PicCollage (1)

Läs- och skrivundervisning : Checklistor att hämta!

Läs- och skrivundervisning : Checklistor att hämta!


Fler idéer
c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

Veckans förmåga | Ugglornas näste

Veckans förmåga | Ugglornas näste

Hur välja rätt bok? Den här ska vi nog sätta på vår "boktavla"

Hur välja rätt bok? Den här ska vi nog sätta på vår "boktavla"

En källkritisk checklista i A3-format till åk 5.

En källkritisk checklista i A3-format till åk 5.

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

#motivationalquotes #motivation #motivational #motivate #motivationalquote #gmt #quotes #quoteoftheday #grinding #inspirational #inspirationalquotes #hardwork #inspirationalquote #likeforlike #entrepreneur # #buisness#founder #grindhard #grindmode #entrepreneurship #startuplife #l4l #successful #inspired by levdittliv

#motivationalquotes #motivation #motivational #motivate #motivationalquote #gmt #quotes #quoteoftheday #grinding #inspirational #inspirationalquotes #hardwork #inspirationalquote #likeforlike #entrepreneur # #buisness#founder #grindhard #grindmode #entrepreneurship #startuplife #l4l #successful #inspired by levdittliv

Ta ansvar för lärande kass till vass | Hammarbyskolan

Ta ansvar för lärande kass till vass | Hammarbyskolan

Att starta en lektion - Lektionsbanken.se - Lärare inspirerar lärare

Att starta en lektion - Lektionsbanken.se - Lärare inspirerar lärare

Lärandegrop

Lärandegrop

image

image

Pinterest
Sök