Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Montessori Toddler, Class Management, Social Skills, Adhd, Autism, Motivational Phrases, Creative

Veckans arbete har handlat mycket om checklistor och kamratrespons. Numera har vi alltid genomgångar och gemensamt arbete innan eleverna job...

Veckans arbete har handlat mycket om checklistor och kamratrespons. Numera har vi alltid genomgångar och gemensamt arbete innan eleverna job...

The Big 5, de fem viktigaste förmågorna i Lgr 11 Göran Svanelid, författare till Upptäck Samhälle åk 4-6 och SO-Seriens lärarhandledningar åk 7-9 Författarkrönikor Grundskola kampanj Kampanjer Liber

The Big de fem viktigaste förmågorna i Lgr 11 Göran Svanelid, författare till…


More ideas
Pinterest
Search