Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Classroom Organization, Classroom Management, Class Management, Classroom Ideas, Teacher Education, Montessori Toddler, Teaching Materials, Life Skills, School Stuff

Veckans arbete har handlat mycket om checklistor och kamratrespons. Numera har vi alltid genomgångar och gemensamt arbete innan eleverna job...

Veckans arbete har handlat mycket om checklistor och kamratrespons. Numera har vi alltid genomgångar och gemensamt arbete innan eleverna job...

Gjorde i våras ett par bilder för strategier vid ord då jag har många nybörjar lever i både engelska och svenska. Dock finns det både snyggare sätt att göra bilderna i (läs Canva) och de blev inte …

Strategier

Att minnas ett ord

The Big 5, de fem viktigaste förmågorna i Lgr 11 Göran Svanelid, författare till Upptäck Samhälle åk 4-6 och SO-Seriens lärarhandledningar åk 7-9 Författarkrönikor Grundskola kampanj Kampanjer Liber

The Big de fem viktigaste förmågorna i Lgr 11 Göran Svanelid, författare till…

Pinterest
Search