Creative Ways to Line Up Your Class - Freebie includes quick reference cards for the teacher

Creative Ways to Line Up Your Class - Freebie includes quick reference cards for the teacher - could do as an icebreaker at a conference.

Embedded image

Brian Aspinall on

The most powerful tool in coaching is the question - the Greek philosopher Socrates is regarded by some to have been the first coach. Among other things, he used deversified questions in his talks with his students. Here is how he did it. - Den grekiska filosofen är ansedd som den första coachen i historien. Han använde bland annat kraftfulla frågor i sina samtal med sina studenter - här är en översikt över de så kallade Sokratiska Frågorna.

"The most powerful tool in coaching is the question - the Greek philosopher Socrates is regarded by some to have been the first coach. Among other things, he used deversified questions in his talks with his students. Here is how he did it.

The most powerful tool in coaching is the question - the Greek philosopher Socrates is regarded by some to have been the first coach. Among other things, he used deversified questions in his talks with his students. Here is how he did it. - Den grekiska filosofen är ansedd som den första coachen i historien. Han använde bland annat kraftfulla frågor i sina samtal med sina studenter - här är en översikt över de så kallade Sokratiska Frågorna.

"The most powerful tool in coaching is the question - the Greek philosopher Socrates is regarded by some to have been the first coach. Among other things, he used deversified questions in his talks with his students. Here is how he did it.

See this Instagram photo by @heaven_in_7th • 53 likes

Whiteboard prompts - Tap the link now to Learn how I made it to 1 million in sales in 5 months with e-commerce! I'll give you the 3 advertising phases I did to make it for FREE!

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

This is a fun way to use the Thumbs Up, Thumbs Down assessment. At the end of a lesson, you can have this up on the board or somewhere the students can see it. You can point to each one and get a count of who needs help or those who do not need it. Record as necessary!

This is a quick and easy formative assessment to quickly assess if your students are learning what they need to. The teacher asks a question and students used a hand signal to show their understanding.

Checklista berättelse | höjdarna0506

Checklista berättelse | höjdarna0506

I klassrummet har vi våra pennor uppsatta på tavlan som påminner oss om små men ack så viktiga saker när vi skriver. Om du skriver något hemma så kan du titta här och få hjälp med att komma ihåg al…

I klassrummet har vi våra pennor uppsatta på tavlan som påminner oss om små men ack så viktiga saker när vi skriver. Om du skriver något hemma så kan du titta här och få hjälp med att komma ihåg al…

Att arbeta med bild i åk 3

Att arbeta med bild i åk 3 (Bildlärarbloggen)

Diktanalys vilka tankar får du? Tolka Intryck vad känner du? vad tä...

Diktanalys vilka tankar får du? Tolka Intryck vad känner du? vad tä...

Pinterest
Search