Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

VAD BETYDER ORDEN? ARGUMENTERA - att påstå något och bemöta andras ...

VAD BETYDER ORDEN? ARGUMENTERA - att påstå något och bemöta andras ...

Förra onsdagen hade vi utomhusmatte. Min kollega hade hittat ett bra material på lektion. se som vi använde oss av. Lektionen delades upp i fyra uppdrag. Vi delade in klassen i grupper om tre. För att kunna lösa uppgifterna skulle man vara tvungen att samarbeta. Vad är då att samarbeta? Alla får var

Förra onsdagen hade vi utomhusmatte. Min kollega hade hittat ett bra material på lektion. se som vi använde oss av. Lektionen delades upp i fyra uppdrag. Vi delade in klassen i grupper om tre. För att kunna lösa uppgifterna skulle man vara tvungen att samarbeta. Vad är då att samarbeta? Alla får var

Hitta uppgiften

Hitta uppgiften

Pinterest
Search