I klassrummet har vi våra pennor uppsatta på tavlan som påminner oss om små men ack så viktiga saker när vi skriver. Om du skriver något hemma så kan du titta här och få hjä…

I klassrummet har vi våra pennor uppsatta på tavlan som påminner oss om små men ack så viktiga saker när vi skriver. Om du skriver något hemma så kan du titta här och få hjä…

Bokrecension. Skriv ut och klistra in i ett skrivhäfte som klassen har tillsammans. Sedan skriver eleverna sina recensioner och ritar en bild i häftet.

Skriv ut och klistra in i ett skrivhäfte som klassen har…

Gestaltning HUR VISAR DET SIG? Vad hör personen? Vad ser personen? Vad känner personen? Hur är kroppspråket? Vad avslöjar miljön om personen? Vad tänker personen? Vad säger personen? Vad gör ...

Gestaltning HUR VISAR DET SIG? Vad hör personen? Vad ser personen? Vad känner personen? Hur är kroppspråket? Vad avslöjar miljön om personen? Vad tänker personen? Vad säger personen? Vad gör ...

Ett romanprojekt för årskurs 3-6 Lärarhandledning av Josef Sahlin och John Oskarsson 2014 Detta är en lärarhandledning till att skriva dagboksromaner med elever. Dagboksromaner har fått en renässan…

Ett romanprojekt för årskurs 3-6 Lärarhandledning av Josef Sahlin och John Oskarsson 2014 Detta är en lärarhandledning till att skriva dagboksromaner med elever. Dagboksromaner har fått en renässan…

Årskurs 4-6 källkritik

Årskurs 4-6 källkritik

Teknik - årskurs 4-6: Arbetsområde Glasögonbågar - undervisningsstöd

Teknik - årskurs 4-6: Arbetsområde Glasögonbågar - undervisningsstöd

läsförståelsestrategier i år 4-6

UR Samtiden - Skolforum Läsförståelsestrategier i praktiken i årskurs

Pinterest
Search