E-postmarknadsföring

#INFOGRAPHIC: THE ANATOMY OF AN EMAIL NEWSLETTER – IS YOUR EMAIL READY TO SEND?

#INFOGRAPHIC: THE ANATOMY OF AN EMAIL NEWSLETTER – IS YOUR EMAIL READY TO SEND?

Why is Email Marketing so Important? Infographic #recruitment #newzealand

Why is Email Marketing so Important? Infographic #recruitment #newzealand

INFOGRAPHIC: Email in Motion: #Mobile is Leading the Email Revolution

INFOGRAPHIC: Email in Motion: #Mobile is Leading the Email Revolution

4 Steps To Power Your #EmailMarketing

4 Steps To Power Your #EmailMarketing

What to Put in a Newsletter – The Anatomy of an E-Mail Newsletter

What to Put in a Newsletter – The Anatomy of an E-Mail Newsletter

Follow these tips to ensure the recipients of your messages don't hit the delete key, or worse, unsubscribe.

5 Ways to Make Sure Your Emails Get Opened (Infographic)

Follow these tips to ensure the recipients of your messages don't hit the delete key, or worse, unsubscribe.

Björn Forssell om e-postmarknadsföring: "Jaha, du trodde att det handlade om ämnesraden?"

Björn Forssell om e-postmarknadsföring: "Jaha, du trodde att det handlade om ämnesraden?"

More Apple users are using their devices to open and read email than any other group, with the iPad seeing more growth in email opens when compared to the iPhone...and other neat stats. #infographic

More Apple users are using their devices to open and read email than any other group, with the iPad seeing more growth in email opens when compared to the iPhone...and other neat stats. #infographic

Film som kan användas på FB, Youtube och Web. Kan även användas vid: Bannerannonsering (annonser på webbplatser) Produktmarknadsföring (webbshop & produkter) E-postmarknadsföring (nyhetsbrev och e-postutskick) Bloggmarknadsföring (sprida budskap och få feedback) Videomarknadsföring / webb-tv (använd rörliga bilder) Sociala medier (viral marknadsföring via grupper) Presentationer (Powerpoint)

Film som kan användas på FB, Youtube och Web. Kan även användas vid: Bannerannonsering (annonser på webbplatser) Produktmarknadsföring (webbshop & produkter) E-postmarknadsföring (nyhetsbrev och e-postutskick) Bloggmarknadsföring (sprida budskap och få feedback) Videomarknadsföring / webb-tv (använd rörliga bilder) Sociala medier (viral marknadsföring via grupper) Presentationer (Powerpoint)

Experterna om varför det är så viktigt att bygga din e-postlista.

Experterna om varför det är så viktigt att bygga din e-postlista.

Subscriber Engagement Infographic  Varför man avregistrerar sig från ett nyhetsbrev

Subscriber Engagement Infographic Varför man avregistrerar sig från ett nyhetsbrev

1. Use Incentives to Get People to Open - if people don't open your emails, why are you sending them? 2. Keep the call to action above the fold otherwise 70% of the audience won't see it. 3. Subject line should contain no more than 30 - 50 characters. 4. Closely tie the email subject to the landing page.

1. Use Incentives to Get People to Open - if people don't open your emails, why are you sending them? 2. Keep the call to action above the fold otherwise 70% of the audience won't see it. 3. Subject line should contain no more than 30 - 50 characters. 4. Closely tie the email subject to the landing page.

37 Tips for Writing Emails that Get Opened, Read, and Clicked. Written by Copyblogger. Such a good resource!!!!

37 Tips for Writing Emails that Get Opened, Read, and Clicked

37 Tips for Writing Emails that Get Opened, Read, and Clicked. Written by Copyblogger. Such a good resource!!!!

The Lyris Digital Optimizer survey conducted in Summer 2012, both confirms some widely-held perceptions of digital marketing techniques and challenges, and brings new insights that can be used to inform future strategies.

The Lyris Digital Optimizer survey conducted in Summer 2012, both confirms some widely-held perceptions of digital marketing techniques and challenges, and brings new insights that can be used to inform future strategies.

Det sägs att e-post är slut som marknadsföringskanal och att det istället är sociala medier och annat som gäller. Helt fel - denna statistik visar varför.

Det sägs att e-post är slut som marknadsföringskanal och att det istället är sociala medier och annat som gäller. Helt fel - denna statistik visar varför.

verktyg-för-nyhetsbrev

verktyg-för-nyhetsbrev

Pinterest
Sök