Pinterest
teenagerposts.tumblr.com/page/3

teenagerposts

Even though I love Disney and forever will, it'll never be the same, for at least the channel. I miss the old Disney. And the old Disney stars. But I still love disney!

Old Disney Shows Collage. I miss these shows soooooooooooooo much!!!!!

Old Disney Shows Collage.('cept I was not a nick kid save for Spongebob and The Rugrats)

Yeah… the Disney shows are awful now>>>>I don't hate it because everyone else hates it, I hate it because Dog With A Blog and Austin and Ally make me want to burn my television and then send the ashes out into space

My favorite shows were suite life of zack and cody and Hannah Montana and Raven and SpongeBob. Disney channel shows suck now. Same with Nick like kids have no clue who Drake and Josh and I'm like what is wrong with your childhood?

half the people pinning this, are 12 years old>> Okay, let me tell you a thing. Old Disney channel was MY CHILDHOOD. That's So Raven, Suite Life of Zack and Cody, Kim Possible, Hannah Montana, ALL THOSE SHOWS. AND NOW THEY'VE RUINED IT WITH TALKING DOGS WITH BLOGS AND I CANNOT HELP BUT TO FEEL SORRY FOR THESE 12 YEAR OLDS NOW THAT PIN THINGS LIKE THIS. THEY CAN NEVER HAVE THE CHILDHOOD I DID AND I FIND THAT SAD.>> TRUTH!!!

half the people pinning this, are 12 years old>> Okay, let me tell you a thing. Old Disney channel was MY CHILDHOOD.

Only if i was on the old Disney Channel <3

And use the magical wand to draw the Mickey ears. I'm Bella and your watching Disney channel!

Soooo agree pinner said: really miss the Disney I grew up with- With Lizzie McGuire, Suite Life of Zack and Cody, That's So Raven, Hannah Montana, Suite Life on Deck, Phil of the Future...AND THE DISNEY CHANNEL GAMES! I miss the Disney Channel Games-what ever happened to those?

I miss the old disney! Did anybody else watch their summer show when they competed in the Disney Channel Games?<<< I remember Disney Channel Games!

29 Pics That Will Make You Miss the Old Disney Channel

29 Pics That Will Make You Miss the Old Disney Channel

Do you miss the old Disney Channel? How could we forget about amazing flashback shows like That's So Raven, Lizzie McGuire, and Hannah.

We will always and forever miss the old Disney channel shows.

We will always and forever miss the old Disney channel shows. The new Disney sucks kinda.

Zack and Cody! I miss this and the other old Disney shows! They were so much better than what's on now...

Ain't nobody got time for that

The old Disney Channel! The Suite Life of Zack & Cody.that was my show!

I will not accept that that's so raven was 6 years ago. I wont

Sunday brunch (60 photos)

I'm gonna cry! I miss every single one of these shows! Suite life come back to me! Aaand Kim possible! Omg and I miss Even Stevens sooo much! Shia labeouf was hilarious! I miss being a kid! Man those were the days :]

My girls used to watch "Suite Life of Zach & Cody"  I didn't care for it but London was funny :)

Funny pics, memes and trending stories