Skola

20 Pins0 Följare
Love the daily routine schedule

Love the daily routine schedule

Speaking questions Boardgame

Speaking questions Boardgame

Sammanlänkande ord - bra att ha till hjälp för framför allt andraspråkselever men även alla elever

Sammanlänkande ord - bra att ha till hjälp för framför allt andraspråkselever men även alla elever

Sammanfattning texttyper

Sammanfattning texttyper

Start och igångsätting av lektioner (1)

Att starta en lektion på effektivt sätt

Start och igångsätting av lektioner (1)

Svenska

Svenska

Skolproffs lär ut värdegrund - Mia Kempe

Skolproffs lär ut värdegrund - Mia Kempe

42.png 1 588 × 2 246 pixlar

42.png 1 588 × 2 246 pixlar

Att ge respons

Att ge respons

Skribentens delar

Skribentens delar


Fler idéer
Något liknande för SI?

Något liknande för SI?

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

Den här affischen kan du använda som stöd i klassrummet för att visa elever hur de kan tänka när de ska dela in sin text i stycken.

Den här affischen kan du använda som stöd i klassrummet för att visa elever hur de kan tänka när de ska dela in sin text i stycken.

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg

Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Att bearbeta

Att bearbeta

Sammanfattning texttyper

Sammanfattning texttyper

image

image

En källkritisk checklista i A3-format till åk 5.

En källkritisk checklista i A3-format till åk 5.

Pinterest
Sök