Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Min blogg om allt mellan himmel och jord: Montessorimaterial: parövning med bokstavsklämmor

Min blogg om allt mellan himmel och jord: Montessorimaterial: parövning med bokstavsklämmor

Den här affischen kan du använda som stöd i klassrummet för att visa elever hur de kan tänka när de ska dela in sin text i stycken.

Den här affischen kan du använda som stöd i klassrummet för att visa elever hur de kan tänka när de ska dela in sin text i stycken.

Hur kan man tänka runt planering? | Lärande & bedömning

Hur kan man tänka runt planering? | Lärande & bedömning

Spågumman - fakta. Vad tror du texten kommer att berätta? Vad vet du sedan tidigare om ämnet?

Pearltrees lets you organize all your interests

Informationskarta som kan vara en vägledning i att välja bok.

Informationskarta som kan vara en vägledning i att välja bok.

Pinterest
Search