Denna bedömningsteknik är en av flera som kan användas i klassrummet för att avgöra om läraren ska gå vidare eller stanna upp och reda upp otydligheter.

Denna bedömningsteknik är en av flera som kan användas i klassrummet för att avgöra om läraren ska gå vidare eller stanna upp och reda upp otydligheter.

Inspirerad av ljudvolymbilder som jag hittade i Annika Sjödahls toppenblogg: http://oppetklassrum.wordpress.com/klassrumsregler/, knåpade jag ihop en variant som jag tror är mer anpassad till mina elever. Tack Annika, för grundidén!

Inspirerad av ljudvolymbilder som jag hittade i Annika Sjödahls toppenblogg: http://oppetklassrum.wordpress.com/klassrumsregler/, knåpade jag ihop en variant som jag tror är mer anpassad till mina elever. Tack Annika, för grundidén!

Hur kan man tänka runt planering? | Lärande & bedömning

The 5 minute lesson plan is a template you can use for planning to make sure that all required elements of your session (such as differentiation) are documented on your planner.

Schemabilder utan bakgrundsfärger.pdf – OneDrive

Schemabilder utan bakgrundsfärger.pdf – OneDrive

Schemabilder utan bakgrundsfärger.pdf – OneDrive

Schemabilder utan bakgrundsfärger.pdf – OneDrive

Pinterest
Search