Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Basic Human Rights That We Take For Granted, In 1 Infographic

Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Basic Human Rights That We Take For Granted, In 1 Infographic

christmas craft children

One day - when there are children. each put their thumb print on and add a little feature to say who is who (e. eyelashes for mum, bow for daughter, etc).(Diy Crafts For Christmas)

Jag heter Amina och är utbildad fritidsedagog. Jag arbetat på skola, fritidshem och förskola. Har insett att många verksamheter vill ta in mer och mer Montessori pedagogik i sin verksamhet. När förskolan jag arbetade på också ville det så insåg jag hur dyrt material ofta är och började leta runt på nätet. Här är resultatet: en blogg med allt gratis Montessorimaterial som jag har hittat och hittar på nätet.

Jag heter Amina och är utbildad fritidsedagog. Jag arbetat på skola, fritidshem och förskola. Har insett att många verksamheter vill ta in mer och mer Montessori pedagogik i sin verksamhet. När förskolan jag arbetade på också ville det så insåg jag hur dyrt material ofta är och började leta runt på nätet. Här är resultatet: en blogg med allt gratis Montessorimaterial som jag har hittat och hittar på nätet.

Djur-arkiv - Tecken som stöd - Toppbloggare på Womsa

Djur-arkiv - Tecken som stöd - Toppbloggare på Womsa

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Pinterest
Search