Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

a-ö

a-ö

Informationskarta över läsning av faktatexter.

Informationskarta över läsning av faktatexter.

Ta hjälp av ”De sju frågorna” med bildstöd för ökad studiero : Pedagog Malmö

Ta hjälp av ”De sju frågorna” med bildstöd för ökad studiero : Pedagog Malmö

fakta 11

fakta 11

Tillbaka i Sverige: Dikt från fröknarna

Tillbaka i Sverige: Dikt från fröknarna

Att skriva berättelser - Mia Kempe

Att skriva berättelser - Mia Kempe

page-0 (3)

page-0 (3)

Instruerande Så tar du bort en fästing Om du upptäcker att en fästi...

Instruerande Så tar du bort en fästing Om du upptäcker att en fästi...

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi


Fler idéer
c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

Med hjälp av denna blogg vill jag inspirera och engagera pedagoger i skolan, bjuda på tips och idéer som kan underlätta, stödja och synliggöra elevers lärande för både elever, föräldrar och pedagoger.

Med hjälp av denna blogg vill jag inspirera och engagera pedagoger i skolan, bjuda på tips och idéer som kan underlätta, stödja och synliggöra elevers lärande för både elever, föräldrar och pedagoger.

Sammanfattning texttyper

Sammanfattning texttyper

Skolkorgen: Styckeindelning

Skolkorgen: Styckeindelning

Svenska, skriv och berättarkort del 1

Svenska, skriv och berättarkort del 1

Att sammanfatta läsningen kronologiskt, en informationskarta.

Att sammanfatta läsningen kronologiskt, en informationskarta.

Min åsikt är att... Argumenterande Inför skoluniform! Jag tycker at...

Min åsikt är att... Argumenterande Inför skoluniform! Jag tycker at...

I klassrummet har vi våra pennor uppsatta på tavlan som påminner oss om små men ack så viktiga saker när vi skriver. Om du skriver något hemma så kan du titta här och få hjälp med att komma ihåg al…

I klassrummet har vi våra pennor uppsatta på tavlan som påminner oss om små men ack så viktiga saker när vi skriver. Om du skriver något hemma så kan du titta här och få hjälp med att komma ihåg al…

I klassrummet har vi våra pennor uppsatta på tavlan som påminner oss om små men ack så viktiga saker när vi skriver. Om du skriver något hemma så kan du titta här och få hjä…

I klassrummet har vi våra pennor uppsatta på tavlan som påminner oss om små men ack så viktiga saker när vi skriver. Om du skriver något hemma så kan du titta här och få hjä…

FÖRKLARANDE Matsmältning Matsmältning kallas den process som innebä...

FÖRKLARANDE Matsmältning Matsmältning kallas den process som innebä...

Pinterest
Sök