Marianne Luhr

11 followers
·
111 following
Marianne Luhr
More ideas from Marianne
minmålbok_medgrålinje

minmålbok_medgrålinje

6 sidor med 10-kamrater https://www.amazon.com/Kingseye-Painting-Education-Cognitive-Colouring/dp/B075C4SD9N

Create and work together on Word, Excel or PowerPoint documents.

Ytterligare en variant av additionsrutor

Ytterligare en variant av additionsrutor

30 skrivkort på engelska i olika genre.

30 skrivkort på engelska i olika genre.

Välkommen till klass 5 och vår resa mot kunskap! Kontrollista för muntligt framträdande.

Välkommen till klass 5 och vår resa mot kunskap! Kontrollista för muntligt framträdande.

Den här affischen kan du använda som stöd i klassrummet för att visa elever hur de kan tänka när de ska dela in sin text i stycken.

Den här affischen kan du använda som stöd i klassrummet för att visa elever hur de kan tänka när de ska dela in sin text i stycken.

The most powerful tool in coaching is the question - the Greek philosopher Socrates is regarded by some to have been the first coach. Among other things, he used deversified questions in his talks with his students. Here is how he did it. - Den grekiska filosofen är ansedd som den första coachen i historien. Han använde bland annat kraftfulla frågor i sina samtal med sina studenter - här är en översikt över de så kallade Sokratiska Frågorna.

"The most powerful tool in coaching is the question - the Greek philosopher Socrates is regarded by some to have been the first coach. Among other things, he used deversified questions in his talks with his students. Here is how he did it.

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi