Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Classroom Rules, Classroom Organization, Classroom Management, Classroom Ideas, Teaching Time, Teaching Art, Teaching Ideas, School Stuff, School Ideas

Stöd för sammanfattande och återberättande av böcker/filmer.

Stöd för sammanfattande och återberättande av böcker/filmer.

Läsbingo – det här sätter fart på högen med biblioteksböcker! Den har redan minskat rejält

Läsbingo – det här sätter fart på högen med biblioteksböcker! Den har redan minskat rejält

Väggord: Lärare öppnar dörrar

Väggord: Lärare öppnar dörrar

Denna bedömningsteknik är en av flera som kan användas i klassrummet för att avgöra om läraren ska gå vidare eller stanna upp och reda upp otydligheter.

Denna bedömningsteknik är en av flera som kan användas i klassrummet för att avgöra om läraren ska gå vidare eller stanna upp och reda upp otydligheter.

En blogg om specialpedagogik i förskolan, hur vi kan skapa en förskola för ALLA.

En blogg om specialpedagogik i förskolan, hur vi kan skapa en förskola för ALLA.

Pinterest
Search