Ruotsi

12 Pins10 Följare
Happy Words in Swedish

Happy Words in Swedish

Klockan (Skolår 3, Tid & datum) – Matteboken

Klockan (Skolår 3, Tid & datum) – Matteboken

Nybörjarguide till flippat klassrum - av Karin Brånebäck.

Nybörjarguide till flippat klassrum - av Karin Brånebäck.

Elsa Beskow - bokstavsramsa

Elsa Beskow - bokstavsramsa

Sweden

Sweden

montessorimaterial -

montessorimaterial -

Skolburken: Språkstimulerande material

Skolburken: Språkstimulerande material

Bokmärken - läsfixare. Goda läsare använder smarta lässtrategier. www.enlasandeklass.se

Bokmärken - läsfixare. Goda läsare använder smarta lässtrategier. www.enlasandeklass.se

Boktokig: Läsbingo för barn på sommarlovet

Boktokig: Läsbingo för barn på sommarlovet

Skribentens delar

Skribentens delar


Fler idéer
Hur välja rätt bok? Den här ska vi nog sätta på vår "boktavla"

Hur välja rätt bok? Den här ska vi nog sätta på vår "boktavla"

En smart läsare

En smart läsare

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

Stjärnläsaren - berättelser. Använd när du läser berättande texter.

Stjärnläsaren - berättelser. Använd när du läser berättande texter.

Olika slags frågor av Elina Sandström från En läsande klass på fb.

Olika slags frågor av Elina Sandström från En läsande klass på fb.

Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Utvärderingslappar till eleverna. Plocka 1-2 lappar och utvärdera din dag. Bra komma-igång-träning tänker jag.

Utvärderingslappar till eleverna. Plocka 1-2 lappar och utvärdera din dag. Bra komma-igång-träning tänker jag.

Skolkorgen: Styckeindelning

Skolkorgen: Styckeindelning

Min bokrecension

Min bokrecension

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Pinterest
Sök