Svenska

10 Pins0 Följare
logische volgorde, free printable

logische volgorde, free printable

Svenska, skriv och berätta del 2

Svenska, skriv och berätta del 2

Plaatjesreeks NAAR SCHOOL

Plaatjesreeks NAAR SCHOOL

Veckans arbete har handlat mycket om checklistor och kamratrespons. Numera har vi alltid genomgångar och gemensamt arbete innan eleverna job...

Veckans arbete har handlat mycket om checklistor och kamratrespons. Numera har vi alltid genomgångar och gemensamt arbete innan eleverna job...

folyamatkártyák/láncmesék - Kollár Orsi - Picasa Web Albums

folyamatkártyák/láncmesék - Kollár Orsi - Picasa Web Albums

Att skriva berättelser - Mia Kempe

Att skriva berättelser - Mia Kempe

À la pêche

À la pêche

Text-till-själv

Textkopplingar

Text-till-själv


Fler idéer
c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

Svenska, skriv och berättarkort del 1

Svenska, skriv och berättarkort del 1

ARTEDUCATIVO: TARJETAS DE SECUENCIAS TEMPORALES

ARTEDUCATIVO: TARJETAS DE SECUENCIAS TEMPORALES

text-till-världen

Textkopplingar

text-till-världen

Hur välja rätt bok? Den här ska vi nog sätta på vår "boktavla"

Hur välja rätt bok? Den här ska vi nog sätta på vår "boktavla"

Att sammanfatta läsningen kronologiskt, en informationskarta.

Att sammanfatta läsningen kronologiskt, en informationskarta.

stappenplan

stappenplan

Sarjallisen kerronnan tehtävässä kerrontaa voi helpottaa peittämällä ne kuvat…

Sarjallisen kerronnan tehtävässä kerrontaa voi helpottaa peittämällä ne kuvat…

Sammanfattning texttyper

Sammanfattning texttyper

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Pinterest
Sök