Explore Wisdom, So True, and more!

Explore related topics

people_of_the_world.jpg 650×787 bildpunkter

These letterpress cards, purchasable from Sapling Press’ Etsy store, are really simple–but they look great in a minimalist way thanks to Sapling’s high-quality letterpress print production. The text is from Dear Blank Please Blank.

Ever make mistakes in life?  Use the Bob Ross method and attitude and lets make them birds.  Yeah, they're birds now.  (And happy ones at that too!)

They're happy birds that live in happy trees! I love Bob Ross aka the happy painter

Use commas. Don't be a psycho.

Jeremy Vine on

Use commas, people. Proper grammar is cool. I have to admit I laughed though xD

Haha, that would be bitter sweet! The violators of this sign should be fined $50 for butchering the English language. Click for more hilarity! #lol #spon

15 of the Funniest Car Memes

Dear Public Sign Creator, Do you remember when you got an F- in English back in middle school?looks like you owe me 50 bucks now. Sincerely Yours ~ 50 Bucks Richer - spelling matters

“I fear the day that technology will surpass our human interaction. The world will have a generation of idiots.” -Albert Einstein

What's the point of being afraid of the zombie apocalypse when you're already a zombie? People with cell phones. Little Fun - all about humor and fun!

I am seriously going to use this argument next time me and the dad or me and the boyfriend are going at it...

How does paper beat rock? That's why you play Rock paper scissors lizard Spock

Best bed idea ever

Best bed idea ever

Funny pictures about The moat bed. Oh, and cool pics about The moat bed. Also, The moat bed.

Speed Limit

Speed limit enforced by sniper.

Shit just go serious: Road Sign reads 'Speed limit enforced by Sniper!

Ginger snap.  @Marisa McClellan McClellan McClellan Faye, Samalama & Tommy, love my gingers @Misty Robinson

Don't Make Me Mad Or I Will Ginger Snap - Baby with Red Hair Holds a Warning Sign ---- best hilarious jokes funny pictures walmart humor fail

Hahaha, I really think this every time I'm there. "Go enjoy your doughnut, you so can." :-)

People at the gym…

This is hilarious.... Unfortunately I know people that will not get this!!

The Importance Of Grammar

Funny book about grammar. The difference of knowing your shit and knowing you're shit.

Every rally could use one of these people around ;)

Funny pictures about The funniest protesting signs. Oh, and cool pics about The funniest protesting signs. Also, The funniest protesting signs.

"I like to see the good side in a bad situation. Whenever I run into a spiderweb I just pretend I crossed the finish line for a race I didn't know I entered. Hard to throw up from fear when you're too busy being a fucking champion." -Josh Johnson

It's all about perspective.

I like to see the good side in a bad situation. Whenever I run into a spiderweb I just pretend I crossed the finish line for a race I didn't know I entered. Hard to throw up from fear when you're too busy being a fucking champion.

Pinterest
Search