Explore Funny Pics, Funny Pictures, and more!

Captain America vs Jack Sparrow... Poor Jack haha

Poor Jack

Hahaha Poor Jack :( Captain America and Pirates of the Carribean<------i love how this person is feeling sorry for captain jack bc nobody calls him captain.and she didnt even call him captain.lol made my day!

I've got a jar of dirt!!

this is a jar of dirt. Is the jar of dirt going to help me? Tia: If you don't want it. give it back Jack: No! Tia: Then it helps.

Funny Pictures Of The Day – 63 Pics

Funny pictures about Captain Sparrow vs. Oh, and cool pics about Captain Sparrow vs. Also, Captain Sparrow vs.

<3 Johnny Depp I talk to "rocks" too

Pirates of the Caribbean: At World's End (2007)

Captian Jack Sparrow.Haha!Poor CAPTIAN Jack Sparrow,no one ever uses his title!

Pirates of the Caribbean: On Stranger TIdes; I love this movie soo much. Jack is just so funny! Sorry I meant Captain Jake Sparrow.

Crazy people

Crazy people don't know they are crazy. I know I am crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy. Pirates of the Caribbean jack sparrow

Nope, y'all need to watch to the end of the credits- the monkey brings him back by stealing a gold aztec piece again.

Funny thing: Shot was originally meant for Jack to kill himself with, and Tia Dalma/Calypso assists in bringing him back from Davy Jones locker. HOWEVER, Jack intended to use it on Barbossa who Tia Dalma/Calypso also brings back .

THE LAST BIT IS WHY I AM PINNING THIS IT'S PERFECT. Just scroll to the part with Pepper, Tasha & Loki... #5 omg #5........ <3

"Actually, you're both weirdos. Captain America was the cutest" and "Ridiculous pet superheroes" got me.

Pinterest
Search