Skolkorgen: Styckeindelning

Skolkorgen: Styckeindelning

tid

tid

Något liknande för SI?

Något liknande för SI?

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

Läsbingo – det här sätter fart på högen med biblioteksböcker! Den har redan minskat rejält

Läsbingo – det här sätter fart på högen med biblioteksböcker! Den har redan minskat rejält

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg

The Big 5, de fem viktigaste förmågorna i Lgr 11 Göran Svanelid, författare till Upptäck Samhälle åk 4-6 och SO-Seriens lärarhandledningar åk 7-9 Författarkrönikor Grundskola kampanj Kampanjer Liber

The Big 5, de fem viktigaste förmågorna i Lgr 11 Göran Svanelid, författare till Upptäck Samhälle åk 4-6 och SO-Seriens lärarhandledningar åk 7-9 Författarkrönikor Grundskola kampanj Kampanjer Liber

tidslinje färg

tidslinje färg

Texttyper Vad är typiskt för skolans texttyper? berättande Långt inne i skogen låg en grå liten stuga. Det rök ur skorstenen och det kom underbara dofter ut från fönsterspringan. Det luktade jul. D...

Texttyper Vad är typiskt för skolans texttyper? berättande Långt inne i skogen låg en grå liten stuga. Det rök ur skorstenen och det kom underbara dofter ut från fönsterspringan. Det luktade jul. D...

Pinterest
Sök