Explore Sarcasm Meme, Funny Sarcastic Memes, and more!

Pinterest : @MazLyons hahaha!

I have a lot of years of bitching under my belt, and it gets really fucking annoying when some little, snot nosed bitch thinks she can intimidate me. What are you going to do bitch, stab me with your fucking crayon?

Yeah, I'm pretty sure this might be me. Haha

Unless of course some asshole has pissed me off, then my last words will be: "GO FUCK YOURSELF!

Lmao!!!! I Don't Know If All Vaginas Can Take A Pounding.. WHO AN I KIDDING YES THEY CAN!!

Why do people say ‘Grow some balls?’ Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. - Betty White this women is the image of bad ass.hell yeah grow a vagina!

Pinterest
Search