Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Informationskarta som berättar om inre bilder.

Informationskarta som berättar om inre bilder.

Den här affischen kan du som lärare använda i klassrummet för att visa elever skillnaden mellan att läsa på riktigt och att läsa på "låtsas". När elever väl har insett att det syns om de läser eller inte brukar den äkta läsningen öka i klassrummet.

Den här affischen kan du som lärare använda i klassrummet för att visa elever skillnaden mellan att läsa på riktigt och att läsa på "låtsas". När elever väl har insett att det syns om de läser eller inte brukar den äkta läsningen öka i klassrummet.

Gestaltning HUR VISAR DET SIG? Vad hör personen? Vad ser personen? Vad känner personen? Hur är kroppspråket? Vad avslöjar miljön om personen? Vad tänker personen? Vad säger personen? Vad gör ...

Gestaltning HUR VISAR DET SIG? Vad hör personen? Vad ser personen? Vad känner personen? Hur är kroppspråket? Vad avslöjar miljön om personen? Vad tänker personen? Vad säger personen? Vad gör ...

Pinterest
Search