I USA har man ofta uppmuntrande posters på väggarna i skolan. Jag har nu gjort ett antal själv som jag tänker sätta upp i klassrummet. Om du...

I USA har man ofta uppmuntrande posters på väggarna i skolan. Jag har nu gjort ett antal själv som jag tänker sätta upp i klassrummet. Om du...

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Att sammanfatta läsningen kronologiskt, en informationskarta.

Att sammanfatta läsningen kronologiskt, en informationskarta.

Åtgärds- och anpassningsbank - Umeå

Åtgärds- och anpassningsbank - Umeå

Språkutvecklande arbetssätt

Språkutvecklande arbetssätt

Så här planerar jag undervisning (ur och med Alfonsböckerna) del 1 | Anne-Marie Körling

Så här planerar jag undervisning (ur och med Alfonsböckerna) del 1 | Anne-Marie Körling

Läs- och skrivundervisning åk 1 (2 och 3). Tematiskt och illustrerat.

Läs- och skrivundervisning åk 1 (2 och 3). Tematiskt och illustrerat.

Pinterest
Search