Pinterest

Projekt att testa

12 Pins0 Följare
FREE quick and easy Icebreaker Activity for your first day of school. Great for middle school or upper elementary. Read about it and print! teachingelawithjoy.com

FREE quick and easy Icebreaker Activity for your first day of school. Great for middle school or upper elementary. Read about it and print! teachingelawithjoy.com

Mariaslekrum - Illustrerade rimramsor.

Mariaslekrum - Illustrerade rimramsor.

Mariaslekrum - Illustrerade rimramsor.

Mariaslekrum - Illustrerade rimramsor.

o2
Lektionsförslag – Ta en mening och gör den större | Anne-Marie Körling

Lektionsförslag – Ta en mening och gör den större | Anne-Marie Körling

Fler roliga monster som går att använda till mycket. Förslag finns på sidan!

Fler roliga monster som går att använda till mycket. Förslag finns på sidan!

TEACHERS, YOU MUST SEND THIS LETTER HOME TO PARENTS ON THE FIRST DAY OF SCHOOL!

Teachers, You Must Send This Letter Home to Parents on the First Day of School

TEACHERS, YOU MUST SEND THIS LETTER HOME TO PARENTS ON THE FIRST DAY OF SCHOOL!

Mariaslekrum - Massage.

Mariaslekrum - Massage.

Att skapa ramar i åk 1 | Förstelärare i Svedala

Att skapa ramar i åk 1 | Förstelärare i Svedala

Rolig HJÄLP till skrivlektion | Anne-Marie Körling

Rolig HJÄLP till skrivlektion | Anne-Marie Körling

Hur var barns vardag i Sverige för 100 år sedan? Vi lär oss om hur det var att gå i skolan för 100 år sedan, hur det kunde se ut hemma och vad man gjorde på fritiden. Tyko, Sara och Bruno guidar oss under den här filmen, samtidigt som vi möter Ulla-Britta Larsson som berättar hur livet var för henne när hon var liten. Kapitel: 00:00 Inledning 01:38 Tyko 03:58 Hemma 06:34 Skolan 09:57 Bruno 11:48 Sara 12:29 Arbete 13:30 Fritid

Hur var barns vardag i Sverige för 100 år sedan? Vi lär oss om hur det var att gå i skolan för 100 år sedan, hur det kunde se ut hemma och vad man gjorde på fritiden. Tyko, Sara och Bruno guidar oss under den här filmen, samtidigt som vi möter Ulla-Britta Larsson som berättar hur livet var för henne när hon var liten. Kapitel: 00:00 Inledning 01:38 Tyko 03:58 Hemma 06:34 Skolan 09:57 Bruno 11:48 Sara 12:29 Arbete 13:30 Fritid


Fler idéer
Mariaslekrum - Illustrerade rimramsor.

Mariaslekrum - Illustrerade rimramsor.

Mariaslekrum - Illustrerade rimramsor.

Mariaslekrum - Illustrerade rimramsor.

image

image

Svenska, skriv och berättarkort del 1

Svenska, skriv och berättarkort del 1

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

s-media-cache-ak0.pinimg.com originals 27 e7 9c 27e79c5cc623a1227bf925a045f637bd.jpg

s-media-cache-ak0.pinimg.com originals 27 e7 9c 27e79c5cc623a1227bf925a045f637bd.jpg

Mariaslekrum - Illustrerade sånger.

Mariaslekrum - Illustrerade sånger.

Svenska, skriv och berätta del 2

Svenska, skriv och berätta del 2

Mariaslekrum - Massage.

Mariaslekrum - Massage.

Sammanfattning texttyper

Sammanfattning texttyper

The most powerful tool in coaching is the question - the Greek philosopher Socrates is regarded by some to have been the first coach. Among other things, he used deversified questions in his talks with his students. Here is how he did it. - Den grekiska filosofen är ansedd som den första coachen i historien. Han använde bland annat kraftfulla frågor i sina samtal med sina studenter - här är en översikt över de så kallade Sokratiska Frågorna.

The most powerful tool in coaching is the question - the Greek philosopher Socrates is regarded by some to have been the first coach. Among other things, he used deversified questions in his talks with his students. Here is how he did it. - Den grekiska filosofen är ansedd som den första coachen i historien. Han använde bland annat kraftfulla frågor i sina samtal med sina studenter - här är en översikt över de så kallade Sokratiska Frågorna.

Mariaslekrum - Massage.

Mariaslekrum - Massage.

Att sammanfatta läsningen kronologiskt, en informationskarta.

Att sammanfatta läsningen kronologiskt, en informationskarta.

Hur välja rätt bok? Den här ska vi nog sätta på vår "boktavla"

Hur välja rätt bok? Den här ska vi nog sätta på vår "boktavla"

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2.   Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Hur fortsätter man skrivandet på dator i åk 2 och 3? Vilken plats har handskrivning i det fortsatta skrivandet? För Anette Liuzzi och Jenny Olsson Mohammad-Ali blev genrepedagogiken ett verktyg för elevernas fortsatta skrivutveckling i åk 2. Under ett ASL-inspirationscafé berättade Anette Liuzzi

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg