Prepositie 48

Prepositie 48

Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg

s-media-cache-ak0.pinimg.com originals 27 e7 9c 27e79c5cc623a1227bf925a045f637bd.jpg

s-media-cache-ak0.pinimg.com originals 27 e7 9c 27e79c5cc623a1227bf925a045f637bd.jpg

de fem förmågorna - Sök på Google

de fem förmågorna - Sök på Google

Något liknande för SI?

Något liknande för SI?

Start och igångsätting av lektioner (1)

Att starta en lektion på effektivt sätt

Start och igångsätting av lektioner (1)

Inspirerad av ljudvolymbilder som jag hittade i Annika Sjödahls toppenblogg…

Inspirerad av ljudvolymbilder som jag hittade i Annika Sjödahls toppenblogg…

Hur kan man tänka runt planering? | Lärande & bedömning

Hur kan man tänka runt planering? | Lärande & bedömning

PicCollage

PicCollage


Fler idéer
Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Här kommer en enkel liten affisch som ni kan ha på väggen i klassrummet för att påminna varandra om hur vi är, gör och säger mot/till varandra eller så gör ni helt enkelt en egen tillsammans.

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg

Självbedömning av förmågorna inför utvecklingssamtalen. | Malins PPlugg

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

c5f129ef91404b7cabef69d35af47d13.jpg 591 × 838 pixlar

Fru Anderssons möjligheter: Då var det dags att göra det! Nu!

Fru Anderssons möjligheter: Då var det dags att göra det! Nu!

Lärandegrop

Lärandegrop

forhallningssatt

forhallningssatt

Utvärderingslappar till eleverna. Plocka 1-2 lappar och utvärdera din dag. Bra komma-igång-träning tänker jag.

Utvärderingslappar till eleverna. Plocka 1-2 lappar och utvärdera din dag. Bra komma-igång-träning tänker jag.

Ta hjälp av ”De sju frågorna” med bildstöd för ökad studiero : Pedagog Malmö

Ta hjälp av ”De sju frågorna” med bildstöd för ökad studiero : Pedagog Malmö

The most powerful tool in coaching is the question - the Greek philosopher Socrates is regarded by some to have been the first coach. Among other things, he used deversified questions in his talks with his students. Here is how he did it. - Den grekiska filosofen är ansedd som den första coachen i historien. Han använde bland annat kraftfulla frågor i sina samtal med sina studenter - här är en översikt över de så kallade Sokratiska Frågorna.

The most powerful tool in coaching is the question - the Greek philosopher Socrates is regarded by some to have been the first coach. Among other things, he used deversified questions in his talks with his students. Here is how he did it. - Den grekiska filosofen är ansedd som den första coachen i historien. Han använde bland annat kraftfulla frågor i sina samtal med sina studenter - här är en översikt över de så kallade Sokratiska Frågorna.

Ta ansvar för lärande kass till vass | Hammarbyskolan

Ta ansvar för lärande kass till vass | Hammarbyskolan

Pinterest
Sök